מס' רצ/02/2025
לאספקה והתקנת ריהוט למוסדות חינוך, גני ילדים, מתקני חצר, ריהוט משרדי, כיסאות ופינות ישיבה, ריהוט מונטיסורי וריהוט למרחבי למידה
הרשויות המקומיות: עיריית בת ים, עיריית רמת גן, עיריית רמת השרון, עיריית בית שמש, עיריית טבריה, עיריית קרית שמונה, עיריית מעלה אדומים, עיריית יהוד מונסון, עיריית ערד, עיריית מודיעין עילית, מועצה אזורית מטה בנימין, מועצה אזורית עמק המעיינות, מועצה אזורית גזר, מועצה מקומית קדימה צורן, מועצה מקומית גבעת זאב (להלן: "הרשויות המקומיות" או "הרשויות") מזמינות גופים העומדים בתנאי הסף למכרז להציע הצעות להתקשר עם הרשויות בהסכמי מסגרת לאספקה והתקנת ריהוט למוסדות חינוך, גני ילדים, מתקני חצר, ריהוט משרדי, כיסאות ופינות ישיבה, ריהוט מונטיסורי וריהוט למרחבי למידה.
1. מסמכי המכרז מחולקים לשבעה (7) פרקים כאשר כל פרק מהווה מכרז בפני עצמו וייבחן בנפרד.
2. על כל משתתף לעמוד בתנאי הסף הקבועים בחוברת המכרז ביחס לפרק/ים אליו הוא מגיש הצעה.
3. על כל משתתף להעמיד ערבות בנקאית אוטונומית, להבטחת הצעתו במכרז לפקודת מנהל המכרז – ד.רן־יה ושות' משרד עורכי דין (להלן: "מנהל המכרז"), בהתאם לנוסח הקבוע במסמכי המכרז בדיוק.
4. משתתפים המעוניינים להגיש הצעה במכרז נדרשים לרכוש את מסמכי המכרז בסך 2,500 ש"ח בתוספת מע"מ (סה"כ 2,950 ₪) לכל פרק אליו הם מעוניינים להגיש הצעה (להלן: "דמי הרכישה"). משתתף אשר שילם את דמי רכישת המכרז בגין 3 פרקים (כל פרק בנפרד) יוכל להגיש הצעה גם ליתר הפרקים (עד שבעה פרקים) ללא תשלום נוסף.
5. לאחר ביצוע העברה יש לשלוח הודעה בדוא"ל: office@drylaw.co.il לרשום במסגרתה את שם המציע ומספר הזיהוי שלו באופן מדויק, לצרף להודעה צילום של ביצוע העברה, ולוודא קבלת חשבונית מס קבלה (בדוא"ל חוזר) על שם המשתתף.
6. את ההצעות על כל נספחיהן יש למסור ידנית במעטפת המכרז כשהיא סגורה ונושאת את מספר המכרז בלבד ללא סימני זיהוי אחרים.
7. ההצעות תוגשנה ביום 02/04/2025 עד השעה 12:00 (ניתן להגיש ביום ההגשה בלבד) לתיבת המכרזים המצויה המצויה ברחוב יצחק נפחא 5 בת ים, אגף משק רכש, עיריית בת ים קומה 4 חדר 322. הצעה שתגיע לאחר שעה 12:00 לא תוכנס לתיבת ההצעות. לא ניתן להגיש הצעות שלא ביום הגשת ההצעות כאמור.
8. הרשויות אינן מתחייבות לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא.
אבי שמחה
יו"ר ועדת המכרזים המשותפת